BERSAMA PMKI UNISZA

Sunday, July 21, 2013

Program Videografi Ihya Ramadhan PMKI















Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh kepada sahabat-sahabat yang berkunjung ke blog ini, semoga berada dalam keadaan sihat dalam menempuh bulan ramadhan al mubarak yang penuh dengan keberkatan dari Allah SWT ini.

PAda 19hb Julai 2013, Persatuan Mahasiswa kontemporari Islam telah mengadakan sebuah program yang dinamakan tayangan videografi Ihya Ramadhan di Speaker Corner, Cafe baru.

Program ini diadakan adalah bertujuan bagi menaikkan lagi semangat mahasiswa dalam menempuh cabaran  bagi beribadat dan menghadapi cabaran di bulan ramadhan yang mulia ini.

Alhamdulillah, program ini berjalan dengan lancar dengan kerjasama video dari syubah dan titik peluh dari ahli jawatankuasa program.Juri bagi program ini adalah wakil dari Majlis Perwakilan Pelajar iaitu Muhammad Farid Bin Abdul Talib dan wakil dari PMKI iaitu Muhammad Ammar Bin Abd Wahab.

Dalam pada itu majlis ini dimeriahkan oleh kumpulan qasidah al-Muhibbin beserta persembahan seruling dari bendahari PMKI iaitu Alif Akram bin Nor Kasani. Pada akhir majlis ini dirasmikan oleh presiden MPP iaitu Muhammad Marzuki Bin Zainal Adlan.
Tahniah dan syabas kepada para peserta yang berjaya mendapat hadiah dalam program ini serta kepada ahli jawatamkuasa yang bertungkus lumus dalam menyiapkan program ini. Sekian terima kasih dan selamat bergembira dalam menjalani pesta ibadah di bulan ramadhan al mubarak ini.

0 comments: